^ ^

Var hemma idag från skolan . Vart fett sent igår , var i Hudik o snurra lite sen åkte ja hem till Victor o sov där .
Har vare hemma hos han typ hela dagen , sen åkte vi o fiska :P
Höll på o frysa ihjäl efter ett tag men han vägrade åka hem för han fick för sig att han skulle ha en fisk till innan vi kunde åka hem :S Och jag fick en gädda faktiskt , haha :)  Lr jag fick 2 fiskar i en , den hade en mört i magen med ,hihi ^^
Har bara fått 3 gäddor fast jag har fiskat fett mycke ..
Ska duscha nu för jag fryser fortfarand o hostar som en tok . Får se om de känns bättre imorn när jag vaknar , annars blir jag nog hemma imorn med .
Godnatt (:


Mys misse <3

Kommentarer
Postat av: frida

HAha var fisken hel? ;D

2009-05-15 @ 17:45:50
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/
Postat av: frida

haha men fy va äckligt ;P fast rätt tufft endå? :D

2009-05-18 @ 14:00:44
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0