*

Ja igår kom mamma och Lasse hit o hälsade på en stund .
Jag och Victor blev bjuden på mat sen åkte vi till norra dellen o fiskade :)
De var hur fint som hellst men för mycke mygg :/ Jag och mamma fick tyvärr ingen fisk där, men vi stannade vid norsbron när vi åkte hem och då fick jag en plutteliten id :P
Sen åkte vi hem till mig igen och mamma klippte topparna på mig så nu äre iaf inte slitet längre ^^
Ska försöka spara ut håret nu och inte hålla på o platta de 24/7 så de blir lika igen .
Ska sova en stund nu sen plugga till biologi provet som är imorn .












Kommentarer
Postat av: frida

JAaa!!! DET MÅSTE VI GÖRA!! fiska=D

2009-05-31 @ 13:42:30
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0