E . M . S

Vaknade typ 1000 ggr inatt , helt omöjligt o sova .
Victor somnade typ 2 timmar innan mig fast ändå va de jag som klev upp o han vägrade kliva upp .
Vet inte va de är med mig med de är omöjligt o sova bara ..
Sen skolan o gjorde provet . Slutade lite tidigare i dag än va vi skulle :)
Har nyss vare o tvättat kläder så ska väl gå o hänga upp dom nu snart .
Ska sova hos Victor inatt , haha första gången på typ 2 år tror ja ? Alltid han som får komma hit annars .
Skönt att de inte är nå läxor tills imorn iaf , men nationella i engelska ist :/
Uscha jag är hur sämst som hellst på engelska , haha :P




Saknar Nadja nu , men hon kommer hem imorn igen <3
Men Elvira vill nog hellst att hon stannar hos farmor o farfar , haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

House take XD

2009-05-07 @ 21:14:38
URL: http://baaamby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0